BERITA KCS REDHA

Apa orang kata fasal KCS...apa pula kita kata fasal KCS...macam-macam orang kata...



Saturday, July 4, 2020

Tahniah Buat Sahabat. ...

Catatan... Mohd Asri Redha

Assalaamualaikum WBT... Selamat Sejahtera.. Saya berdoa semoga semua saudara2 saya, sahabat2 saya, rakan taulan saya, musuh2 saya (harap tidak ada) dan sekalian yg mengenali saya sihat walafiat dan sentiasa beroleh kebahagiaan... aamiin..
Bertambah bahagia lagi  sahabat saya ni yg menerima tauliah pelantikan sebagai Setiausaha Kerajaan Negeri Kedah dan Pegawai Kewangan Negeri Kedah.. Tahniah saya ucapkan pada mereka berdua.. semoga Allah SWT mempermudahkan segala urusan mereka berdua dan Perkhidmatan Awam Negeri Kedah bertambah cemerlang..
Kedua2 sahabat saya ni dulu junior saya 2 tahun , tapi kecemerlangan mereka membolehkan mereka berada ditahap sekarang.. itulah rezeki kawan2.. Tahniah dan Selamat Maju Jaya..









No comments:

Post a Comment