BERITA KCS REDHA

Apa orang kata fasal KCS...apa pula kita kata fasal KCS...macam-macam orang kata...



Wednesday, July 18, 2012

Pandangan Utusan Malaysia Berkenaan KCS




































18 Julai 2012
Catatan: Mohd Asri Redha...

Di atas ini saya paparkan keratan akhbar Utusan Malaysia bertarikh 18 Julai 2012... panas lagi.. cerita fasal KCS.. Hebat juga noo..... baca dan fikir-fikirkanlah sendiri dan buat penilaian sendiri secara saksama dan adil akan pandangan penulis ini....  

Saya masih lagi berpandangan KCS kena nutral...tidak boleh menyebelahi mana-mana pihak...  jangan kita sama-sama terlibat dalam usaha-usaha menjatuhkan kerajaan BN atau kerajaan Pakatan Rakyat yang ada melalui tindakan-tindakan sabotaj yang tidak wajar dan tidak berhemah. ... Biarlah rakyat majoriti yang menentukannya..

Jawatan yang kita pegang adalah untuk memberi perkhidmatan kepada rakyat jelata sekalian.  Kitapun ada kuasa juga iaitu 2 undi  kita amat berharga. Satu untuk wakil kita di DUN satu lagi untuk wakil kita  di Parlimen. Pangkahlah ikut selera kita bila pilihanraya nanti.. tapi 2 undi itu sahajalah.. itulah saja cara kita nak menjatuhkan kerajaan yang memerentah atau memilih kerajaan yang kita suka.. bukan buat melalui saluran yang tidak mengikut undang-undang.


Teratak Kasih

No comments:

Post a Comment