BERITA KCS REDHA

Apa orang kata fasal KCS...apa pula kita kata fasal KCS...macam-macam orang kata...



Wednesday, January 18, 2017

TAHNIAH.. PEGAWAI KCS YANG MENERIMA ANUGERAH DARI KDYMM TUANKU SULTAN KEDAH

Tarikh..19  Januari 2017
Tempat..  Istana Anak Bukit Alor Setar
Catatan..  Mohd Asri Redha

Assalaamualaikum wbt.. dan Selamat Siang..

Tahniah saya pada sahabat2 KCS saya yg menerima anugerah Darjah Dan bintang kebesaran Dari DYMM Tuanku Sultan Kedah Sempena sambutan Hari Ulangtahun Keputeraan Tuanku Sultan Kedah Yang Ke 89 Tahun..
Sumbangan bakti saudara semua amat dihargai dan anda layak menerimanyaa...
ssalaamualaikum wbt.. dan Selamat Siang..
Tahniah saya ucapkan pada sahabat2 KCS saya yg menerima anugerah Darjah Dan bintang kebesaran Dari DYMM Tuanku Sultan Kedah Sempena sambutan Hari Ulangtahun Keputeraan  DYMM Tuanku Sultan Kedah Yang Ke 89 Tahun..

Sumbangan bakti saudara semua dihargai dan anda layak menerimanyaa...

Tahniah pada lain lain sahabat2 saya yg ramai juga menerimanya pada hari ini...











No comments:

Post a Comment